ستارهستاره، تا این لحظه: 14 سال و 24 روز سن داره

ستاره مامانی و بابایی

بدون عنوان

1393/6/25 0:06
نویسنده : مژده
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهونه قشنگ مامان برای زندگی عزیز دلم ستاره زندگی من.         قربونت برم مامانی الان ک دارم برات پیام میدارم ساعت دوازده شبه شماوبابايي لالا کرديد یکدفعه دیدم یه فرشته کوچولو تو تاریکی اومد کنار من نگو اون فرشتهدخترگلم بوده بغض داشتی وگريه میکردی ميگفتي مامانی خواب دیدم ميمونمو انداختی دور ترسیدم بهانشو گرفتی  قربونت برگ عشق مامان  من چیزایی رو ک دوست داری دور نميندازم فدات شم۰امروز از صبح درگیر کارهاي مهد کودک شما بودم برای ثبت نام و دکتر وآزمايشهات عصر هم دوباره برديمت برای دندونهاي کوچولوت  آخرین دندون بالات سمت چپ یک کم پوسیدگی داشت ک خداروشکر درست شد توکوچولوي نازم توبغلم بودی واز ترس ميلرزيدي  بمیرم الهی کلی غصه خوردم بعدشم ب بابایی گفتی هم بريم پارک هم برام پیتزا بخر آخه خیلی گرسنه بودی گلم تازه باهم پارک مرداويج هم رفتیم بعدشم رفتیم پيتزابزرگ کلی کیف کردی خداروشکر عزيزم خداکنه همه نی هاهميشه سیر و سالم باشن ميبوسمت گلم شب بخير

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)