ستارهستاره، تا این لحظه: 14 سال و 24 روز سن داره

ستاره مامانی و بابایی

ستاره غرغرو

1392/2/15 18:51
نویسنده : مژده
193 بازدید
اشتراک گذاری

ستاره من سلام دختر گلم چطوری عشقم امروز خیلی دختر غرغرویی شدی از صبح که بیدار شدی همه اش داری نق میزنی به حدی که دیگه نتونستم تحمل کنم وسرت داد کشیدم خیلی ناراحتم مامان جون منو ببخش عشقم  آخه از وقتی بیدار شدی زودی گریه کردی وهمونجا تو تختت گفتی چرا برام لاک نیاوردی بهانه گیریات از همون موقع شروع شد خیلی غر زدی  سر صبخانه بهانه گرفتی گفتم  بریم جیش کن ودست وصورتتو بشورم بازو گریه کردی خلاصه هر چی بگم کم گفتم عشق مامان ولی حالا داری با شیرین زبونی هات دلمو ضعف میدی قربرونت برم برای اینکه خودتو تو دلم جا کنی هی میری ومیای ومنو میبوسی قربون لبای کوچولو موچولوت میگی بابایی پشت در گیر استاده شذه بیا درو براش باز کن عزیزم آخه بابایی هنوز نیومده تو خیالاتی شدی گلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ســـــرزمین گرافیکــــےבُخـــےخانــــــم
15 اردیبهشت 92 14:59
سلام آپیم


سلام خوبی
بابای ملیسا
15 اردیبهشت 92 15:32
با سلام ، وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ و زیباست . وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای سفرنامه اصفهانش منتظر نظرهای گرم و دوست داشتنی شما بزرگوار هستش...منتظرتون هستیم .







سلام ملیسا جون مرسی که وبلاگ منو دیدی وبرام پیام گذاشتی وبلاگتو دیدم خیلی قشنگ بود قدر مامان وبابای خوبت رو بدون دوست من